
Usługi
Systemy zarządzania ERP skierowane do firm usługowych wspierają procesy pracy stosowane
w przedsiębiorstwach różnych branż. Dzięki prawidłowo zastosowanemu programowi Klient otrzymuje m.in.:
- Sprawne zarządzanie relacjami z Klientami
- budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami
- łatwy dostęp do informacji – pełna historia kontaktów w jednym miejscu
- archiwizacja dokumentów związanych z kontrahentami
- sprawna organizacja pracy, delegowanie zadań oraz kontrola realizacji zleconych prac
- przemyślane planowanie kontaktów, wzrost zadowolenia klientów
- budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku firmy
- określenie potencjału kontrahentów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania
- obsługa korespondencji seryjnej
- możliwość mailingów do zdefiniowanej grupy odbiorców
- zarządzanie kontaktami z kontrahentami przez Internet za pośrednictwem indywidualnych kont dostępu.