Usługi

Systemy zarządzania ERP skierowane do firm usługowych wspierają procesy pracy stosowane
w przedsiębiorstwach różnych branż. Dzięki prawidłowo zastosowanemu programowi Klient otrzymuje m.in.:

  • Sprawne zarządzanie relacjami z Klientami
  • budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z kontrahentami
  • łatwy dostęp do informacji – pełna historia kontaktów w jednym miejscu
  • archiwizacja dokumentów związanych z kontrahentami
  • sprawna organizacja pracy, delegowanie zadań oraz kontrola realizacji zleconych prac
  • przemyślane planowanie kontaktów, wzrost zadowolenia klientów
  • budowanie lojalności i profesjonalnego wizerunku firmy
  • określenie potencjału kontrahentów w trakcie procesu ciągłego pozyskiwania informacji oraz ich wykorzystywania
  • obsługa korespondencji seryjnej
  • możliwość mailingów do zdefiniowanej grupy odbiorców
  • zarządzanie kontaktami z kontrahentami przez Internet za pośrednictwem indywidualnych kont dostępu.